Min fotorull

søndag 12. april 2009

Stillhet

Jeg har blitt facinert av dette med ukens tema jeg også, og hiver meg på denne om stillhet.
Det er et mangfold rundt det temaet og mye som reflekterer stillhet.
For meg kan det være snø - det er mykt og utrolig stille - bare å se på snø som daler gir en
fantastisk stillhet og indre ro. ( helt til jeg må måke)LOL
Det får meg også til å huske da jeg var barn og ble fortalt at når det snør så er det fordi englene rister dynene sine.
Noe av det som representerer mest stillhet for meg er vann.
Og glir det en nydelig svane over den er det fullkomment når det er snakk om stillhet.

Men kanskje blir et tankefullt barn som undrer seg over det meste i verden noe av den aller vakreste stillheten. Men det kan igjen være fordi det er en pause i støyen de kan produsere. :)

12 kommentarer:

Vanja sa...

Ja- stillhet er så mangt...Fine bilder du har brukt til temaet.
Ha ei flott uke, klem Vanja

Bling - our elf on the shelf sa...

Der har du også slengt deg med jo, gøy å se deg Lill. Og utrolig flotte bilder du viser frem. Her er det heldigvis Bård Erik som måker snø, hvorfor det har blitt hans jobb det vet jeg ikke. Svaner er vakre, og gutten din er også en liten skjønnhet :)

Tovepia sa...

Nydelige bilder på stillhet! Tenkte ikke på snøen som faller, jeg, men er det noe som er så tille, ja så er det fallende snø;)Ha ei flott uke!

Kosene mine sa...

Nydelige bilder :o)
Føler stillheten ekstra godt her jeg sitter og kikker i natten

heidi sa...

Nydelige tolkniger av stillhet og vakre bilder!

Cathrin sa...

Flott tolkning av temaet og nydelige bilder. Bildet av svanen var flott, noen skikkelige vakre fugler...bare
synd de kan være så aggressive. :O)
Men flott å se på er de!

Anonym sa...

Ja, stillhet kan være veldig mye forskjellig, fant jeg ut da jeg skulle legge ut mitt bidrag. Dette var flott tolket - og veldig fine bilder!Ha en fin dag - Klem fra Randi**

Anonym sa...

Å så fine bilder, Lill! Kjempefine tolkninger med snø, svane og den fine gutten din. Så artig at du også er med på Mandagstema - det er gøy! Alltid spent på hva ordet i neste uke er :)

Unknown sa...

Nydelige og illustrative bilder på forskjellige former for
stillheit:0)

Melusine sa...

Hvilken flott måte du har illustrert ukens tema på, med nydelige bilder :)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Flotte stillhet bilder. Ser vi begge har svane som stillhet :)

Mandy Lou sa...

Disse bildene var så vakre! Det var jo også forskjellige varianter av stillhet.

The year of 2009 week by week